1 Mart 2017 Çarşamba



TEŞEKKÜR BİLDİRİMİ...

Sn.İlker Başbuğ'un konuşmacı-yazar olduğu BÜYÜK KULÜP YAZARLARI imza günümde :
*Bu güzel etkinliği düzenleyen Büyük Kulüp Yönetimine
* Başta taa İzmir'den çiçek gönderen Öcal Okay dostuma
*Bizzat gelerek beni onurlandıran hukuk fakültesi sınıf arkadaşlarıma
*Çiçek ve telgrafla kutlamada bulunan diğer dostlara...Yüreğimden karanfil demetleri sunuyorum.

***ANCAK HİÇ BİR SOSYAL DEMOKRAT ARKADAŞIMIN RİTÜEL OLARAK HİÇ BİR İMZA GÜNÜME GELMEMELİR BENİ ÇOOK ÜZOYORDU.. 

GELENEK YİNE DE DEĞİŞMEDİ...RİTÜEL OLARAK BU İMZA GÜNÜME DE GELMEDİLER...BU NEDİR ACABA DİYE ÇOK DÜŞÜNDÜM...LENİN'İN DEDİĞİ GİBİ BURJUVAZİNİN ÇOCUKLUK HASTALIĞIMI ...YA DA IŞIKLAR İÇİNDE YATSIN ORHAN KEMAL'İN BİR YENİKAPI TOPLANTISINDA KULAĞIMA FISILDADIĞI..ÜÇ SOLCU BİR ARAYA GELİR..DÖRDÜNCÜ GELİRSE MUTLAKA KAVGA ÇIKAR...ÇÜNKÜ HER ONUN YARATTIĞI GÜZELLİĞE  BİAT YOKTUR..

Çoook haklıymışsın Ornah Amca...Yenikapı Hikayeleri daha yeni piyasaya çıkmış,en yakın arkadaşım:
YENİKAPIYI YAZMAK SANA MI DÜŞTÜ...DEDİ...BU KADAR YENİKAPI'YI YAŞAMIŞ ÜNLÜ SANATÇILAR VARKEN..
O ÜNLÜLERDEN BİRİSİ BEDİA KİTABIMA DAVA ACTI. ..BİR AY BEDİA  KİTABIM HAKKINDA ÇOK REYTİNGLİ TV KANALINDA KONUŞTU. BİR CELSEDE DAVAYI KAYBETTİ.

Kitaplarım kendi kendine satarak 2. ve üçüncü büaskılara ulaştı. NHiçbir medya desteği alamadım. Alamazdım çünmü sarıyın perçemlyi harımlar gibi reklam bütçem yok,100.000$ lara varan...Cumhuriyat gaçetesine bile reklam vermeden bir satır röportaj yaprıramıyorsun. Hele ketap ekende kapağa çıklam aman allaham.

HELE YİNE ÇOOK TANA JONGLÖR BİR ANA AKIM GAZETENİN SARIŞIN PERÇEMLİ MAGAZİN YAZARI,ÇOOK ÜNLÜ  TÜRKÜCÜ YAZARIN YENİ KİTABINI..ÜÇ GÜNDE 150.000 SATTI DİYE REKLAMINI VE RÖPORTAJINI YAPTI...150.000 KİTAP 7 TIR KAMYONU EDİYOR...ÜÇ GÜNDE BİR YERDEN -BİR YERE NAKLİ BİLE MÜMKÜN DEĞİL...

BÖYLE SOSYAL DEMOKRAT VE SOL MEDYADAN BİR CACIK OLMAZ...BENDENİZ GİBİ MEDYATİK OLAMAYAN VE DE PARASI OLMAYAN YAZARLARDA BÖYLESİNE HAYIFLANIR DURURUZ.

Bu yalnızca Bendenizin  sorunu değil dostlar...Nice yetenekli yazar,çizer,şair ,ressam...arkadaşlar değil sanat yapmak,hastalansalar diyaliz parasını bile ödemeyemez durumdalar
BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ...






1 yorum:

  1. İlker Paşa'yı orada görmek ne onur verici bir tablo, kutluyorum sizi.

    YanıtlaSil